Aydın, SevgiYaratma, Değer2020-09-012020-09-01201501303-54441303-5444https://hdl.handle.net/20.500.12469/3292https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/194787Bilindiği gibi çeşitli isimlerle hazırlanan kurumsal raporların temel amacı bilgi üretmektir. Kurumsal raporlar vasıtasıyla üretilen bilgi, raporun türüne göre farklı kullanıcılara karar desteği sağlamak amacıyla sunulmaktadır. Kurumsal rapor türlerinden biri olan sürdürülebilirlik raporları, işletmelerin fiziksel ve sosyal çevreleriyle tüm etkileşimlerini içeren ve bütün işletme paydaşlarına sunulmak üzere hazırlanan raporlardır. İşletmelerin finansal bilgileri ile finansal olmayan bilgilerinin tek bir raporda sunulması temelinde ortaya çıkan entegre raporlama, sürdürülebilirlik raporlarının finansal raporlarla bütünleştirilmesi anlamına mı gelmektedir? Bu çalışmanın amacı; klasik kurumsal raporlamanın evrilme sürecinin, unsurları ve boyutları itibariyle irdelemesini yapmaktır.As commonly known, the main purpose of corporate reporting which is prepared with various names is to produce information. Information that is produced via corporate reports is presented to different users according to the type of report to obtain support for decisions. The sustainability reports which is one type of corporate report are prepared to be presented to all corporate shareholders and they also cover all of the corporation’s interactions with its physical and social environment. Does integrated reporting which is functional in the presentation of both the financial and non-financial information in a one report also mean the unification of sustainability reports with financial reports? The aim of this study is to examine the evolution process of classical corporate reports with respect to its factors and dimensions.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessSürdürülebilirlik RaporlamasıEntegre RaporlamaSermaye ÖğeleriDeğer YaratmaSustainability ReportingIntegrated ReportingThe CapitalsValue CreationKURUMSAL RAPORLAMANIN EVRİLME SÜRECİNE İLİŞKİN BİR İRDELEMEArticle617213025N/AN/A194787