Yanardağoğlu, EylemOkucu, Fırat2024-06-242024-06-242023https://hdl.handle.net/20.500.12469/5967Bu çalışma, Türkiye'de ev geliştirme ürünleri sektöründe çalışanı 10'dan az olan Mikro KOBİ'lerin dijital dönüşümünü incelemektedir. İş amaçları için WhatsApp'ı benimsemelerine odaklanan araştırma, iş akışı üzerindeki etkiyi, dijitalleşmeye bakış açılarını ve dış faktörlerin etkisini araştırıyor. 12 Mikro KOBİ ile yapılan görüşmeler aracılığıyla, bu çalışma yenilik benimseme teorilerinin uygulanabilirliğini incelemektedir. Bulgular, bu sektördeki dijital dönüşümün anlaşılmasına katkıda bulunarak benzer işletmelere, politika yapıcılara ve araştırmacılara fayda sağlıyor. Anahtar Kelimeler:This study investigates the digital transformation of Micro SMEs with less than 10 employees in the home improvement products sector in Turkey. Focusing on their adoption of WhatsApp for business purposes, the research explores the impact on workflow, perspectives on digitalization, and the influence of external factors. Through interviews with 12 Micro SMEs, this study examines the applicability of innovation adoption theories. The findings contribute to understanding digital transformation in this industry, benefiting similar enterprises, policymakers, and researchers. Keywords: Digital transformation, WhatsApp, Micro SMEs, digitalization, WhatsApp Business.enİletişim BilimleriİşletmeCommunication SciencesBusiness AdministrationKobi'lerin dijital dönüşümü: Whatsapp bu dönüşümü kolaylaştıracak mı? bir mikro kobi örneğiThe digital transformation of micro-smes: Will whatsapp facilitate this transformation? the case of micro-smesMaster Thesis95