Eken, BülentEken, BülentBerberoğlu, Serkan2020-06-292020-06-292014https://hdl.handle.net/20.500.12469/2964Filmin Dünya tasvirinde Hakikat (İrade) müzikle, sanat eserinin ortaya çıkışı diğer biçimsel öğelerle (renk ve kurgu), fenomenler dünyası da içerikle eşlenmiştir. Daha geniş bir ifadeyle, İstikrar, Hakikatin (İradenin) kendisinin bir sureti olan müziğin metafiziğini -tıpkı İradenin Dünyanın çekirdeği olması gibi- kendi çekirdeğine yerleştiren, diğer biçimsel öğeler (renk ve kurgu) ve bu öğelerin içerikle olan ilişkileri aracılığıyla da sanatı, sanat eserinin ortaya çıkışını, yani sürecin kendisini nesneleştiren bir filmdirtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessİradeMüzikİstikrarBiçimİçerikMetafizikİstikrar kısa filminin biçimci düzeneği ve güzelin metafiziğiMaster Thesis361744