1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Altun, Sevde"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 1 of 1
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Master Thesis
    Müşteri Memnuniyeti Ölçütünde İtibar Performansı Değerlendirmesi: Lc Waıkıkı Üzerine Bir Uygulama
    (Kadir Has Üniversitesi, 2018) Altun, Sevde; Özçetin, Burak; Özçetin, Burak; Public Relations and Information
    Gunumuzde ozellikle buyuk olcekli firmalarin musterileri nezdinde itibar kazanmalarinda ve bu itibari surdurebilmelerinde musterileri ile olan iliskileri oldukca onemli hale gelmistir. Bu calisma musteri memnuniyeti ve itibar yonetimi arasindaki baglantiya odaklanmaktadir. Firmalarin itibarinin olusumunda onemli rol oynayan musteri memnuniyeti kurum ve hedef kitleleri arasinda kopru konumundadir. Firmalarin musterileri ile olan iliskileri itibarlarina da katki saglamaktadir. Kuramsal bir onerme olarak musteri memnuniyeti ve itibar yonetimi arasinda olumlu bir iliskinin oldugu savunulmaktadir. Bu calismada LC Waikiki musterileri ile derinlemesine mulakatlar gerceklestirilmis ve LC Waikiki satin alma noktalarinda gozlem yapilmistir. Bununla birlikte musteri memnuniyetinin itibar yonetimine etkileri tartisilmis ve birincil verilere dayanilarak LC Waikiki markasinin musterileri nezdinde itibarini nasil yonettigi yorumlanmistir. Arastirmanin musteri memnuniyetinin itibar yonetimi kapsaminda degerlendirilmesi acisindan alanda onemli bir boslugu doldurdugu dusunulmektedir. Akademik calismalarda musteri memnuniyeti ile itibar yonetimi arasinda bir baglantinin oldugu vurgulanmaktadir. Ancak arastirmada LC Waikiki markasinin musteri memnuniyeti ile itibar yonetiminde karsilikli etkilesimin olmadigi sonucuna varilmistir.