1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Eregez, Hanife"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 1 of 1
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Master Thesis
    Müşteri Şikayetleri Yönetimi ve Sağlık Sektörüne Yönelik Bir Uygulama
    (Kadir Has Üniversitesi, 2009) Eregez, Hanife; Şakar, Müjdat
    Günümüz müşteri odakı hizmet sunma anlayışında müşteri beklenti ve isteklerinin elde edilmesi müşteri tatmin düzeylerinin ölçülmesi boyutunda müşteri şikâyetlerinin ölçümü oldukça önemlidir. Müşteri odaklı yaklaşım da müşteri şikâyetleri kalite yönetim süreçlerinden biri olarak ele alınmali ve yönetilmelidir. Performansı iyileştirmenin temel taşlarından olan hasta şikâyetlerinin ideal ölçüde yönetilmesi kuruluşların devamlılığını sağlaması açısından oldukça önemlidir. Sağlık endüstrisinin müşterisi olan hastaların şikâyetlerinin yönetilmesi hasta tatminin hedeflenmesi gerekmektedir.