Browsing by Author "Silen, Duygu"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Master Thesis Kurumsal iletişimde yeni bir platform olarak sosyal medya kullanımı : Üniversitelere yönelik bir kurumsal iletişim uygulaması(Kadir Has Üniversitesi, 2015) Silen, Duygu; Baybars Hawks, BanuSosyal medyanin son on yillik surecte gunluk hayatta en cok tercih edilen iletisim araclarindan birisi haline gelmesiyle birlikte onemi her gecen gun artmaktadir. Her ne kadar ag tabanli iletisim sistemleri iletisim teknolojilerindeki gelismenin bir yansimasi olarak kurumsal iletisim alaninda uzun yillardir kullanilmaya devam ediliyor olsa da sosyal aglar bazi ozellikleri ile cevrimici sitelerden farkliliklar barindirmaktadir. Bu calismada universitelerin kurumsal iletisim faaliyetlerinde sosyal medya kullaniminin rolu kullanicilarin algi ve davranislarinin sosyal medya kurumsal iletisiminin verimliligi uzerindeki etkisini performans beklentisi caba beklentisi sosyal etki ve hizlandirici kosullar olmak uzere dort faktor uzerinden degerlendirmekte kullanilan BTKK (UTAUT) modeli uygulanarak analiz edilmektedir. universite ogrencilerinin sosyal medya tabanli kurumsal iletisim davranis ve algilarini degerlendirmek uzere Kadir Has universitesi'nde egitim gormekte olan 188 ogrencinin katilimiyla bir anket calismasi gerceklestirilmistir. Bu calisma ayni zamanda universite tercihi doneminde universiteler tarafindan gerceklestirilen sosyal medya iletisiminin ogrenciler uzerindeki etkisini de arastirmaktadir. Arastirma sonucu gostermistir ki sosyal medya ogrencilerin universiteleri tarafindan yapilan kurumsal iletisim faaliyetlerini takip etmeleri ve bu aktivitelere katilimlarini saglama noktasinda olumlu sonuclar dogurmaktayken ote yandan universite oncesi donemde ogrencilerin okul secimi ile ilgili kararlari uzerinde pek etkili olmamaktadir.