Browsing by Author "Tekay, Umut Can"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Master Thesis Tüketici algısında kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişki(Kadir Has Üniversitesi, 2015) Tekay, Umut Can; Baybars Hawks, BanuÇalışmamın amacı kurumsal itibar ve marka değeri arasındaki ilişkinin tespit edilmesidir. Araştırmamda uygulama örneği olarak TNT International Express Taşımacılık Tic. Ltd. Şti. seçilmiş ve veri toplama aracı olarak anket uygulanmıştır. Kullanılan anket fonnu üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde demografik bilgilere ilişkin sorular, ikinci bölümde kurumsal itibara yönelik sorular ve son bölümde marka değerine yönelik sorular yer almaktadır. Araştırmanın evrenini TNT firması müşterileri oluşturmaktadır. Araştırmada basit tesadüfi örneklem yöntemiyle ulaşılan 366 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmada veri analizi SPSS 16 paket programında yapılmıştır. Araştırma sonucunda kurumsal itibar ve marka değeri algısı arasında anlamlı ve pozitif yönde bir ilişkiye rastlanmıştır.