Browsing by Author "Ying, Murat"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Master Thesis Sosyal Medya Platformları Üzerinden Pazarlama ve Bu Mecrayı Etkin Kullanan Sektörler(Kadir Has Üniversitesi, 2012) Ying, Murat; Yüksel, MüberraGünümüzde tüketiciler zamanlarının çoğunu internet başında geçirmektedirler. Bu durum satın alma kararlarını verme aşamalarında sosyal medyayı da göz önünde bulundurmalarını doğurmuştur. İnternette yaşanan gelişmeler tüketicileri hızla sosyal medyanın içine çekmektedir. Hatta internet kanalıyla tüketiciler hem içerik oluşturmaya başlamışlar hem de tecrübelerini sosyal çevreleriyle paylaşma imkanı bulmuşlardır. Tüm markalar oluşan bu yeni medya düzeninin ve yeni kültürün doğasını kavramaya çalışmaktadırlar. Zira bu değişime uyum sağlamayanlar yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kalmaktadırlar.