Exploration of Turkish Consumers. Trust in E-Commerce

dc.contributor.advisorBisson, Christopheen_US
dc.contributor.authorArgun, Nilay
dc.date.accessioned2019-07-12T08:43:08Zen_US
dc.date.available2019-07-12T08:43:08Zen_US
dc.date.issued2012en_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yönetim Bilişim Sistemleri Ana Bilim Dalıen_US
dc.department-tempKadir Has University : Graduate School of Science and Engineering: Management information Systemsen_US
dc.description.abstractWith the rapid penetration of the internet into people.s daily lives technology forced some companies in many sectors to change their way of doing business in the meantime presented some companies the opportunity to utilize it as an alternative and effective way to reach their target market while inviting the consumers to this charming revolutionary process. -- Abstract'tan.en_US
dc.description.abstractİnternetin bireylerin günlük hayatına hızlı bir şekilde nüfus etmesi ile birlikte, teknoloji çoğu sektördeki işletmeleri iş yapış şekillerini değiştirmeye zorlarken, aynı zamanda işletmelere hedef kitlelerine ulaşmak için alternatif ve etkin bir seçenek sunmuş ve tüketicileri bu merak uyandırıcı yenilik hareketine davet etmiştir.Elektronik ticaret, siber dünyada tüketicileri ihtiyaç duydukları ürün ya da hizmeti zaman ve maliyet bakımından avantajlı bir şekilde sağlayan işletmelerle buluşturarak şüphesiz ki alışveriş alışkanlıklarını kökten değiştirmiştir. Bununla birlikte, toplumun bir bölümünü bu süreçten uzak tutan güvenlik, gizlilik ve güven gibi bir takım nedenler mevcuttur. Bu etkenlerin içerisinde çok boyutlu bir kavram olan güven, bir çok alışveriş kararının arkasındaki gizli bir bulut kümesi olarak düşünülebilir.Bu çalışmada, Türkiye'deki en iyi web siteleri, konuyla ilgili yapılmış geçmiş akademik çalışmalar ışığında farklı güven öğeleri bakımından incelenmiştir. Yapılan literatür çalışması doğrultusunda, tüketicilerin e-ticaret işlemlerinde yaşadıkları güven engelini aşarak, satışlarında artış sağlamak ve piyasada rekabet gücü kazanmak isteyen işletmeler için faydalı pratikler sağlayan en kritik güven öğeleri belirlenmiştir.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/2602
dc.identifier.yoktezid318410en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherKadir Has Üniversitesien_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectE-commerceen_US
dc.subjectTrusten_US
dc.subjectOnline shoppingen_US
dc.subjectConsumer behavioren_US
dc.subjectSecurityen_US
dc.subjectE-ticareten_US
dc.subjectGüvenen_US
dc.subjectOnline alışverişen_US
dc.subjectTüketici davranışlarıen_US
dc.subjectGüvenliken_US
dc.titleExploration of Turkish Consumers. Trust in E-Commerceen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
NilayArgun.pdf
Size:
2.79 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections