Exploration of Turkish Consumers. Trust in E-Commerce

dc.contributor.advisor Bisson, Christophe en_US
dc.contributor.author A. Bısson, Chrıstophe Louıs
dc.contributor.other Management Information Systems
dc.date.accessioned 2019-07-12T08:43:08Z en_US
dc.date.available 2019-07-12T08:43:08Z en_US
dc.date.issued 2012 en_US
dc.department Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yönetim Bilişim Sistemleri Ana Bilim Dalı en_US
dc.department-temp Kadir Has University : Graduate School of Science and Engineering: Management information Systems en_US
dc.description.abstract With the rapid penetration of the internet into people.s daily lives technology forced some companies in many sectors to change their way of doing business in the meantime presented some companies the opportunity to utilize it as an alternative and effective way to reach their target market while inviting the consumers to this charming revolutionary process. -- Abstract'tan. en_US
dc.description.abstract İnternetin bireylerin günlük hayatına hızlı bir şekilde nüfus etmesi ile birlikte, teknoloji çoğu sektördeki işletmeleri iş yapış şekillerini değiştirmeye zorlarken, aynı zamanda işletmelere hedef kitlelerine ulaşmak için alternatif ve etkin bir seçenek sunmuş ve tüketicileri bu merak uyandırıcı yenilik hareketine davet etmiştir.Elektronik ticaret, siber dünyada tüketicileri ihtiyaç duydukları ürün ya da hizmeti zaman ve maliyet bakımından avantajlı bir şekilde sağlayan işletmelerle buluşturarak şüphesiz ki alışveriş alışkanlıklarını kökten değiştirmiştir. Bununla birlikte, toplumun bir bölümünü bu süreçten uzak tutan güvenlik, gizlilik ve güven gibi bir takım nedenler mevcuttur. Bu etkenlerin içerisinde çok boyutlu bir kavram olan güven, bir çok alışveriş kararının arkasındaki gizli bir bulut kümesi olarak düşünülebilir.Bu çalışmada, Türkiye'deki en iyi web siteleri, konuyla ilgili yapılmış geçmiş akademik çalışmalar ışığında farklı güven öğeleri bakımından incelenmiştir. Yapılan literatür çalışması doğrultusunda, tüketicilerin e-ticaret işlemlerinde yaşadıkları güven engelini aşarak, satışlarında artış sağlamak ve piyasada rekabet gücü kazanmak isteyen işletmeler için faydalı pratikler sağlayan en kritik güven öğeleri belirlenmiştir. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/2602
dc.identifier.yoktezid 318410 en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Kadir Has Üniversitesi en_US
dc.relation.publicationcategory Tez en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject E-commerce en_US
dc.subject Trust en_US
dc.subject Online shopping en_US
dc.subject Consumer behavior en_US
dc.subject Security en_US
dc.subject E-ticaret en_US
dc.subject Güven en_US
dc.subject Online alışveriş en_US
dc.subject Tüketici davranışları en_US
dc.subject Güvenlik en_US
dc.title Exploration of Turkish Consumers. Trust in E-Commerce en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication 020945e6-991f-4ffd-9772-ae1d7018acaa
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 020945e6-991f-4ffd-9772-ae1d7018acaa
relation.isOrgUnitOfPublication ff62e329-217b-4857-88f0-1dae00646b8c
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery ff62e329-217b-4857-88f0-1dae00646b8c

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
NilayArgun.pdf
Size:
2.79 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections