Tüketici Algısında Kurumsal İtibar ile Marka Değeri Arasındaki İlişki

dc.contributor.advisor Baybars Hawks, Banu en_US
dc.contributor.author Tekay, Umut Can
dc.contributor.author Manav, Banu
dc.contributor.other Interior Architecture and Environmental Design
dc.date.accessioned 2019-07-12T08:41:32Z en_US
dc.date.available 2019-07-12T08:41:32Z en_US
dc.date.issued 2015 en_US
dc.department Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Yönetimi Ana Bilim Dalı en_US
dc.department-temp Kadir Has University : Graduate School of Social Sciences : Corporate Communications and Public Relations Management en_US
dc.description.abstract Çalışmamın amacı kurumsal itibar ve marka değeri arasındaki ilişkinin tespit edilmesidir. Araştırmamda uygulama örneği olarak TNT International Express Taşımacılık Tic. Ltd. Şti. seçilmiş ve veri toplama aracı olarak anket uygulanmıştır. Kullanılan anket fonnu üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde demografik bilgilere ilişkin sorular, ikinci bölümde kurumsal itibara yönelik sorular ve son bölümde marka değerine yönelik sorular yer almaktadır. Araştırmanın evrenini TNT firması müşterileri oluşturmaktadır. Araştırmada basit tesadüfi örneklem yöntemiyle ulaşılan 366 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmada veri analizi SPSS 16 paket programında yapılmıştır. Araştırma sonucunda kurumsal itibar ve marka değeri algısı arasında anlamlı ve pozitif yönde bir ilişkiye rastlanmıştır. en_US
dc.description.abstract The purpose of this study is to determine the relationship between corporate reputation and brand value. For this purpose a questionnaire was used to collect data in research. The questionnaire used is composed of three parts. In the first section of questions about demographics, questions for the brand values in question and the last part to the second part of the corporate reputation is located. The universe of the research questions constitute the customers of the brand within the scope of the TNT International Express. In the study, accessed through a simple random sampling method was applied to 366 persons in the survey. Data analysis was conducted in SPSS 16 software. Research results in a significant and positive correlation between corporate reputation and brand value perception was found in a relationship. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/2492
dc.identifier.yoktezid 407516 en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Kadir Has Üniversitesi en_US
dc.relation.publicationcategory Tez en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Halkla iliskiler en_US
dc.subject Kurumsal İtibar en_US
dc.subject Marka Değeri en_US
dc.subject Corparate Reputation en_US
dc.subject Brand Value en_US
dc.title Tüketici Algısında Kurumsal İtibar ile Marka Değeri Arasındaki İlişki en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication d11f6424-2d69-45f8-9d15-5faa04038be1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery d11f6424-2d69-45f8-9d15-5faa04038be1
relation.isOrgUnitOfPublication 0a9f6edd-770d-4882-af28-4100f62c19f0
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 0a9f6edd-770d-4882-af28-4100f62c19f0

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
0097570UmutCanTekay.pdf
Size:
9.26 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections