Sağlık Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi ve Memnuniyet Analizi

dc.contributor.advisor Topaloğlu, Beşir en_US
dc.contributor.author Öçalan, Burcu Keklik
dc.date.accessioned 2019-07-12T08:39:27Z en_US
dc.date.available 2019-07-12T08:39:27Z en_US
dc.date.issued 2009 en_US
dc.department Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü en_US
dc.department-temp Kadir Has University : Graduate School of Social Sciences : MBA en_US
dc.description.abstract Global düzeyde sağlık eşitsizliklerinin ekonomik, siyasal ve sosyal olmak üzere birçok düzeni bulunmaktadır. Ancak insanların kolay erişilebilir, ekonomik ve kaliteli sağlık hizmeti alma hakları göz ardı edilemez. Tüm Dünya.da sağlık hizmetinin erişilebilir, ekonomik ve kaliteli olması konusunda bir duyarlılığa ihtiyaç bulunmaktadır. Bu çalışmada sağlık hizmetlerinde kalite konusu ele alınmaktadır. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/2326
dc.identifier.yoktezid 239154 en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Kadir Has Üniversitesi en_US
dc.relation.publicationcategory Tez en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Sağlık Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi ve Memnuniyet Analizi en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
0050185BurcuKeklikocalan.pdf
Size:
767.94 KB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections