Elektronik Ticaretin Gelişen Bir Pazarlama ve Dağıtım Kanalı Olarak Mal ve Hizmet Piyasalarına Etkisi

dc.contributor.advisor Oksay, Serhan en_US
dc.contributor.author Fidanlıgül, Cemil
dc.date.accessioned 2020-08-11T12:03:56Z en_US
dc.date.available 2020-08-11T12:03:56Z en_US
dc.date.issued 2006 en_US
dc.department Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı en_US
dc.department-temp Kadir Has University : Graduate School of Social Sciences : Business Administration  en_US
dc.description.abstract E-ticaret günümüzde iş dünyasyndaki en büyük eğilimdir. E-ticarete yönelik hareket, insanların satın alma ve satma alışkanlıklarynda çarpıcı bir değişiklik yaratmaktadır. İş tanımı artık eskisi gibi "herkes için bir" kavramyndan çıkmış ve bu kavram tercihlerle belirlenen bir tüketici ekonomisine dönüşmüştür. Bu tercihler,sadece ürün ve fiyat bağlamında değil, yüz yüze veya internet üzerinden alış-verişyapylan çevre anlamındadır. Bu devir sadece geleneksel işlerin diğer işlerle internet üzerinden iş görmekte olduğu bir devir değildir. Aynı zamanda mesleklerin ve işlerin tüketiciyle ya da tüketcilerin kendi aralarında da gerçekleşen ticari eylemleri dekapsamaktadır. Bu tez e-ticaret modellerinin birbirleriyle farklılıklarını, benzerliklerini incelerken, e-ticaretin ekonomik ve sosyal etkilerini de ortaya koymaktadır. en_US
dc.description.abstract E-commerce is the largest emerging trend in business today. The movement intoe-commerce is dramatically changing the way people buy and sell. Business is nolonger a one for all concept, that concept is being replaced by a consumer economy thatis driven by choice. These choices are not only in product and price but in shoppingenvironment as well, where their transactions can take place face to face or in an onlineenvironment. Not only are traditional businesses completing their transactions withother businesses in such an online format, but such transactions are taking placebetween businesses and consumers as well as consumers to consumers. The followingpaper outlines some of the differences and similarities of each of these e-commercemodels and e-commerce impacts. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/3152
dc.identifier.yoktezid 186963 en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Kadir Has Üniversitesi en_US
dc.relation.publicationcategory Tez en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Elektronik Ticaretin Gelişen Bir Pazarlama ve Dağıtım Kanalı Olarak Mal ve Hizmet Piyasalarına Etkisi en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Elektronik Ticaretin Gelişen Bir Pazarlama Ve Dağıtım Kanalı Olarak Mal Ve Hizmet Piyasalarına Etkisi.pdf
Size:
8 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description:

Collections