Bireysel Bankacılıkta Pazarlama Stratejileri

dc.contributor.advisor Şakar, Müjdat en_US
dc.contributor.author Ulukuş, Elif
dc.date.accessioned 2020-07-14T10:14:51Z en_US
dc.date.available 2020-07-14T10:14:51Z en_US
dc.date.issued 2011 en_US
dc.department Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı en_US
dc.department-temp Kadir Has University : Graduate School of Social Sciences : Business Administration  en_US
dc.description.abstract Bu tezin amacı; bireysel bankacılık sektöründe müşteri kazanımını sağlayan faktörlerin günümüzde önemli bir role sahip olduğunu ortaya koyabilmektir.Yaşanan ekonomik gelişmeler ve değişimler sonucunda toplumun büyük bir kesiminin parasal alışverişte nakit kulanım yerine bankacılık sektörünün çeşitli elemanlarını kullanmalarını sağlayan değişik faktörler ele alınmıştır.Bankaların günümüzde sadece birikimleri değerlendirmek için değil günlük yaşamda hayatı kolaylaştıracak değişik unsurlar sunarak hayatımıza girmiş olması önemli bir değişikliktir.Bu tezde bankacılık sektörünün gün içinde toplumun para alışverişine katkı sağlayan pazarlama unsurlarından bahsedilecektir. en_US
dc.description.abstract Retail banking currently actively used and enjoyed a large part of the community sector. This rapid growth and development of the industry with each passing day the money is due to require a lot more usage area.In today's competitive environment benefit each sector depending on the areas of financial opportunities to occur, Lack of cash flow in the banks, especially the need for individual lot.The banking sector and this sector is developed based on the 'phone banking' and 'Internet Banking' used by a large segment of the banking sectors of society is an important revenue stream is the product of the technological developments. Both the banking sector in terms of cash flow and use of investment products has become an important need.Today, due to the use of banking so common in this thesis will be the subject of banking and banking sector development and utilization of marketing. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/3029
dc.identifier.yoktezid 279943 en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Kadir Has Üniversitesi en_US
dc.relation.publicationcategory Tez en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Bireysel Bankacılıkta Pazarlama Stratejileri en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Bireysel Bankacılıkta Pazarlama Stratejileri.pdf
Size:
918.67 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description:

Collections