TÜKETİM VE MUTLULUK İLİŞKİSİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA GÜNDEMİ ÇERÇEVESİ
Loading...
Date
2021
Authors
Uygur, Ezgi Merdin
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Mutluluk ve tüketim arasında süre gelen ilişki, akademik ve profesyonel yazındageniş kapsamlı şekilde incelenmektedir. Bu makalede, pazarlamadaki yerini gittikçegenişleten mutluluk kavramının markalama ve tüketici davranışı yazınlarındaki yeriincelenmektedir. Makalenin odak noktaları yazına hakim olan akımlar, tanımlar,ölçüm yöntemleri ve kritik istisnalar olacaktır. Detaylıca değinilen kritik içgörülerdeneyimsel tavsiye, deneyimsel hediyeler ve mutluluk temelli bölümleme olaraksıralanabilir.
Description
Keywords
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
0
WoS Q
Scopus Q
Source
Doğuş Üniversitesi Dergisi
Volume
22
Issue
2
Start Page
237
End Page
252