TÜKETİM VE MUTLULUK İLİŞKİSİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA GÜNDEMİ ÇERÇEVESİ

Loading...
Thumbnail Image

Date

2021

Authors

Uygur, Ezgi Merdin

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Journal Issue

Abstract

Mutluluk ve tüketim arasında süre gelen ilişki, akademik ve profesyonel yazındageniş kapsamlı şekilde incelenmektedir. Bu makalede, pazarlamadaki yerini gittikçegenişleten mutluluk kavramının markalama ve tüketici davranışı yazınlarındaki yeriincelenmektedir. Makalenin odak noktaları yazına hakim olan akımlar, tanımlar,ölçüm yöntemleri ve kritik istisnalar olacaktır. Detaylıca değinilen kritik içgörülerdeneyimsel tavsiye, deneyimsel hediyeler ve mutluluk temelli bölümleme olaraksıralanabilir.

Description

Keywords

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

WoS Q

Scopus Q

Source

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Volume

22

Issue

2

Start Page

237

End Page

252
Page Views

6

checked on Nov 15, 2025

Downloads

68

checked on Nov 15, 2025

Google Scholar Logo
Google Scholar™

Sustainable Development Goals

SDG data is not available