TÜKETİM VE MUTLULUK İLİŞKİSİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA GÜNDEMİ ÇERÇEVESİ

dc.contributor.authorUygur, Ezgi Merdin
dc.date.accessioned2023-10-19T14:56:01Z
dc.date.available2023-10-19T14:56:01Z
dc.date.issued2021
dc.department-tempKadir Has Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, İstanbul, Türkiyeen_US
dc.description.abstractMutluluk ve tüketim arasında süre gelen ilişki, akademik ve profesyonel yazındageniş kapsamlı şekilde incelenmektedir. Bu makalede, pazarlamadaki yerini gittikçegenişleten mutluluk kavramının markalama ve tüketici davranışı yazınlarındaki yeriincelenmektedir. Makalenin odak noktaları yazına hakim olan akımlar, tanımlar,ölçüm yöntemleri ve kritik istisnalar olacaktır. Detaylıca değinilen kritik içgörülerdeneyimsel tavsiye, deneyimsel hediyeler ve mutluluk temelli bölümleme olaraksıralanabilir.en_US
dc.identifier.citationcount0
dc.identifier.endpage252en_US
dc.identifier.issn1302-6739
dc.identifier.issn1308-6979
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage237en_US
dc.identifier.trdizinid455299en_US].
dc.identifier.trdizinid455299en_US]
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/455299
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/4722
dc.identifier.volume22en_US
dc.institutionauthorUygur, Ezgi Merdin
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofDoğuş Üniversitesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleTÜKETİM VE MUTLULUK İLİŞKİSİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA GÜNDEMİ ÇERÇEVESİen_US
dc.typeArticleen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
4722.pdf
Size:
328.75 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Tam Metin / Full Text