TÜKETİM VE MUTLULUK İLİŞKİSİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA GÜNDEMİ ÇERÇEVESİ

dc.contributor.author Uygur, Ezgi Merdin
dc.date.accessioned 2023-10-19T14:56:01Z
dc.date.available 2023-10-19T14:56:01Z
dc.date.issued 2021
dc.department-temp Kadir Has Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, İstanbul, Türkiye en_US
dc.description.abstract Mutluluk ve tüketim arasında süre gelen ilişki, akademik ve profesyonel yazındageniş kapsamlı şekilde incelenmektedir. Bu makalede, pazarlamadaki yerini gittikçegenişleten mutluluk kavramının markalama ve tüketici davranışı yazınlarındaki yeriincelenmektedir. Makalenin odak noktaları yazına hakim olan akımlar, tanımlar,ölçüm yöntemleri ve kritik istisnalar olacaktır. Detaylıca değinilen kritik içgörülerdeneyimsel tavsiye, deneyimsel hediyeler ve mutluluk temelli bölümleme olaraksıralanabilir. en_US
dc.identifier.citationcount 0
dc.identifier.endpage 252 en_US
dc.identifier.issn 1302-6739
dc.identifier.issn 1308-6979
dc.identifier.issue 2 en_US
dc.identifier.startpage 237 en_US
dc.identifier.trdizinid 455299 en_US].
dc.identifier.trdizinid 455299 en_US]
dc.identifier.uri https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/455299
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/4722
dc.identifier.volume 22 en_US
dc.institutionauthor Uygur, Ezgi Merdin
dc.language.iso tr en_US
dc.relation.ispartof Doğuş Üniversitesi Dergisi en_US
dc.relation.publicationcategory Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title TÜKETİM VE MUTLULUK İLİŞKİSİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA GÜNDEMİ ÇERÇEVESİ en_US
dc.type Article en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
4722.pdf
Size:
328.75 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Tam Metin / Full Text